چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۵۴۶
جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۸

فکرشهر: آیت الله صفایی بوشهری گفت: باید با بصیرت و روشنگری در مقابل تهاجم رسانه‌ای دنیای استکبار، مقاومت رسانه‌ای سخت را عملیاتی کرد کاری که هر فرد باید به عنوان یک مجاهد در جهاد تبیین انجام دهد.‌

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوشهر  با اشاره به سابقه بد آمریکایی‌ها در عمل به تعهدات خود گفت: تاریخ نشان داده مذاکره با آمریکا و پایبند بودن آن‌ها به تعهد در نظام حاکم بر آمریکا جایگاهی ندارد و  آن‌ها همواره نظام خود را بر بدعهدی و جنایت پایه گذاری کرده اند.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: نگاه نظام حاکم بر آمریکا این است که کشور‌های مرتبط خود را گاو شیرده بداند و تا می‌تواند از آن‌ها سوء استفاده کند، نگاهی که ایران در مقابلش همواره ایستادگی کرده و هیچگاه زیر بار ذلت نخواهد رفت.

وی با اشاره به  بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان و مسئولان بسیج گفت: بسیج در حقیقت یک فرهنگ، گفتمان و تفکر است که دارای یک منظومه فکری  است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه همه آنانی که دل در گرو پیشرفت و اعتلای انقلاب اسلامی دارند، بسیجی هستند افزود: بسیج در تمامی صحنه‌های سرنوشت ساز انقلاب با سربلندی امتحان پس داده است. بسیج در حوزه‌های مختلف فرهنگی، پزشکی، اجتماعی  و عمرانی در نقاط محروم کشور حاضر و خدمات خود را به اقشار مختلف ارائه کرده است.

وی با تبریک روز دانشجو گفت: باید به خواسته‌های منطقی دانشجویان توجه کرد و در مسیر ازدواج دانشجویی، فراهم ساختن امکانات برای آموزش، پیشرفت و توانمندسازی آنان برنامه‌ریزی لازم و تلاش جدی صورت گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری همچنین با گرامیداشت روز مجلس شورای اسلامی  و تبریک روز نیروی دریایی گفت:  جهان آینده،   جهان دریاهاست و هر کس مدیریت دریا را در دست بگیرد در نظم آینده جهانی موثر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر